Lijntjes (nee geen coke) - Reisverslag uit Lima, Peru van Melle Koster - WaarBenJij.nu Lijntjes (nee geen coke) - Reisverslag uit Lima, Peru van Melle Koster - WaarBenJij.nu

Lijntjes (nee geen coke)

Door: Melle & Joke

Blijf op de hoogte en volg Melle

20 Mei 2007 | Peru, Lima

Op 17 mei begint de reis echt. We pakken de bus en gaan richting het zuiden. Na een koffiestop komen we aan in Pisco, en dat is niet van de drank, maar betekent vogel in het Quechua, de taal van de Inca´s. We rijden meteen door om heerlijk vis te eten in de haven.
Daarna bezoeken we nog een natuurreservaat. Heel apart!

De volgende dag gaan we op tijd op pad om een boottocht te maken naar de Islas Ballestas, erg leuk en mooi. Daarna rijden we door naar Huacachina, een oase in de woestijn. Daar stappen we in zandbuggy's om door de woestijn te scheuren en te sandboarden. ERG GAAF!!!

Vanuit Huacachina rijden we via twee musea naar Nasca. In de middag maken we een vlucht over de lijnen van Nasca. Erg leuk en indrukwekkend.

Vandaag (20 mei) is een rustig dagje. We bezoeken eerst een oude begraafplaats in de woestijn, waarna we in de middag lekker in de zon gaan liggen aan het zwembad.

Morgen gaan we de langste reisdag tegemoet. We vetrekken om 06:00 om rond 18:00 in Araquipa aan te komen.

Dus Wouter: daar heb je je eerste antwoord. Mail me even om een borrel te gaan drinken. Vandaag in Nasca kwam ik Thijs nog tegen, die was onderweg naar Lima om daarna naar huis te vliegen.

Verder gaat het nu weer prima met me en mag ik morgen weer aan de drank, want ik slik zometeen mijn laatste antibiotica.

En Rianne, computers doen geen rare dingen, alleen gebruikers :-). En inderdaad, er is een intensieve cursus kattentaal. Als je interesse hebt kunnen we wel een prijsje afspreken.

¡Hasta luego!

• 21 Mei 2007 - 08:23

Rianne:

Deze gebruiker doet helemaal geen rare dingen, alleen behoren computers niet tot mijn "beste vrienden". Computers lokken bij mij regelmatig de Wet van Murphy uit. Gelukkig weet ik dat dit in de regel geen probleem is (er is vast een Wet van Murphy die zegt, het mag dan wel fout gegaan zijn, alles lost zich ook vanzelf weer op).

Ik ben erg benieuwd naar die cursus kattentaal!

• 21 Mei 2007 - 16:42

Pa En Ma:

zo na een behoorlijke tijd ook weer een berichtje van ons na granada gibraltar en sevilla zijn we aanbeland in evora pa zit naast me om een nieuw bericht in ons dagboek te zetten dus daar kunnen jullie de details lezen we zijn blij dat jullie weer samen zijn geniet er maar van .Ik hoop dat je weer helemaal bent opgekapt en jullie nog een fijne reis hebben.veel liefs pa en ma

• 22 Mei 2007 - 18:01

Ma-Pa Vaarting.:

Hallo Joke-Melle
    weer bedankt voor jullie verslag
    daar zien we toch naar uit.
    we zijnblij dat jullie zoveel mooie dingen zien en wein een
    goeie gezondheid.hier is ook
    alles oke met een warmte van 16
    graden bij jullie warmer denk ik
    groetjes van ons en tot het
    volgende emailtje.dag.

• 22 Mei 2007 - 18:12

Jerry Van Veen:

Hé Jole & Melle, ik hoop niet dat dit alle foto's zijn! Gaan jullie ook nog naar de Machu Picchu?? (mijn droom). En Melle hebben ze daar geen bruine rum? Ik zie je alleen maar met koffie (of zoiets, of ben je echt ziek/ GEINTJE!!). Ik ben heel erg benieuwd naar alle foto's en verhalen.
    Groetjes,

Jerry

• 22 Mei 2007 - 18:13

Jerry Van Veen:

Soory!!!!!!!!!!!!
    Typfout: Het moest Joke & Melle zijn (SORRY JOKE)

• 22 Mei 2007 - 19:34

Michel En Mirela:

Hai reizigers,

we hebben jullie verslagen gelezen en zijn benieuwd naar wat er nog meer komt. Blijf beide gezond en geniet van jullie reis.
    Een vraagje voor Melle; spreek je al een aardig woordje spaans?
    Nog een nieuwtje van onze kant, ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Voor nu heel veel plezier en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen haha.

Groetjessssssssssssssssssssssssssss

• 24 Mei 2007 - 21:34

Harma:

Heeej Melle! Gaat je allemaal goed af zo te lezen, goed zo, geniet ervan! groetjes uit Cusco!

saludos, Harma

P.S. wij gaan dit weekend naar Arequipa, zin in!