Onze nachten boven het bordeel... - Reisverslag uit Kars, Turkije van Melle Koster - WaarBenJij.nu Onze nachten boven het bordeel... - Reisverslag uit Kars, Turkije van Melle Koster - WaarBenJij.nu

Onze nachten boven het bordeel...

Door: Marie-Louise

Blijf op de hoogte en volg Melle

22 Mei 2010 | Turkije, Kars

Ik heb het vermoeden dat ik deze titel toebedeeld heb gekregen omdat ik niet erg blij was met het vooruitzicht van ongenode 'bedgasten'. Nu moet ik toegeven dat ik andere 'bedgasten' in mijn hoofd had, maar ja.

Ons vorige hotel bevond zich volgens de reisgids boven een bordeel. Voordat we aankwamen was dit dus al uitgebreid besproken. Bij aankomst keek iedereen uitgebreid om zich heen, maar het bordeel was niet direct zichtbaar. De grote hoeveelheid mannen en auto 's die voor en nabij ons hotel stonden, kon je nog toeschrijven aan de naast het hotel gelegen moskee. Bij een nadere inspectie van de heren, wist je echter wel beter.

Vanaf het moment dat we uit de bus stapte, werden we gekeurd alsof we de 'nieuwe lichting' waren. Dit gevoel zijn we in de twee dagen dat we in Artvin waren niet meer verloren. De heren hielden zich nog enigszins in wanneer Melle in de buurt was. Zodra dit niet het geval was, werden we figuurlijk ongeveer uitgekleed. Indien je toevallig op het juiste moment op keek, keek de heer in kwestie snel weg. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat de heren in Artvin niet aantrekkelijk en 'watjes' zijn.

Melle beschermt zijn harem indien nodig. Hij gedijt goed in zijn rol. Het feit dat de Turkse mannen hem benijden om zijn vier vrouwen en dat ze ook nog vrijwillig geld aan hem afstaan, doet de Turkse mannen verstelt staan. Melle gaat bij de pinautomaat staan en de vier dames gaan pinnen en staan het geld meteen af. De bewakers van de banken vragen zich nog jaren af hoe die toerist dit toch voor elkaar heeft gekregen. Wij ook nog steeds......

• 23 Mei 2010 - 08:37

Pa--Ma:

hallo vakantiegangers
    nu ik ben wel geschrokken
    en het is goed dat Melle
    er bij is je zit zo in een bordeel nu het is goed uitgepakt.mooie foto,s wel allemaal oud.
    hier ook mooi weer nog vandaag kans op regen.
    verder alles zijn gangetje.nog veel plezier.groeten.

• 23 Mei 2010 - 10:40

Rianne:

Jullie pinnen en Melle het geld, dan ga ik er voor het gemak van uit dat hij vervolgens overal betaald heeft daarna, dan klopt het toch nog. Anders ben ik echt wel heel erg verbaasd.